Perşembe, Mart 01, 2007

Maltepe Belediyesi'nin Carrefour ile yaptığı ve vatandaşı hiçe sayan muhteşem İŞBİRLİĞİ!

Aşağıdaki dilekçeyi biraz önce internetten Maltepe belediyesi BEYAZ MASA ya ve Hukuk servisine gönderdim.
Ayrıca buraya da yazıyorum.Maltepe sakinlerinden konuyla ilgili şikayeti olan kişiler bu dilekçeyi kullanarak şikayette bulunabilirler.Şikayette bulunmayı lütfen ertelemeyin ya da önemsememezlik etmeyin.Çünkü yapılan şey gerçekten vatandaşı ne kadar umursamadıklarını açıkça gözler önüne seriyor.Biz hakkımıza sahip çıkmazsak kimse bizim için çıkmaz.
Tabii aynı şekilde Carrefour'a da kızgınım.Ama belediye'nin böyle bir talebi ve eğilimi olmasa bu akla zarar bir proje uygulamaya giremezdi.

1 Mart 2007

MALTEPE BELEDİYESİ’NE

Sayın Fikri Köse,

Yüzevler’deki Champion marketinin Carrefour olarak değiştirilmesinden sonra markete ait otopark kullanılamaz duruma gelmiştir ve gün içinde sürekli doludur.
Son dönemde birçok kez markete geldiğimde aracı parkedecek yer bulamadığım için alışveriş yapamadım.Ayrıca birçok mahalle sakininden de benzer şikayetler ile karşılaştım.
Bugün itibariyle market yetkililerine durumdan şikayet etmek için başvurduğumda ,belediye ile market arasındaki anlaşmadan ve çalışanlarınızın otoparkı kullanma hakkı bulunduğundan bahsettiler.Hatta bu anlaşmanın kapsamında olmamasına rağmen belediyeye ziyarete gelen kişilerin de araçlarını market otoparkına parketmesini de anlattılar.Bu nedenle otopark gün içinde sürekli dolu oluyormuş.

Bu noktada birkaç cevaplandırılmaya ihtiyaç duyan soru var.

1-Belediye binasının bir otoparkı bulunmadan inşaa edilmiş olması nasıl bir imar iznidir ve kendi binanızın otoparksız inşaa edilmesine tarafınızca nasıl izin verilmiştir?
2-Vatandaşa hizmet etmesi gereken otopark ve market nasıl oluyor da yine vatandaşa hizmet etmesi gereken belediye tarafından bloke ediliyor ve güniçinde kullanılmaz duruma getiriliyor?
3-Böyle bir anlaşma yapılması için vatandaştan onay alınmış mıdır ve FİKRİ sorulmuş mudur Sayın Fikri Köse?

Sorularımızı bilgilerinize sunar yazılı olarak cevap rica ederiz.

Saygılarımızla,

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben maltepe başıbüyük eser caddesinden yazıyorum.bizim buraya faturaları bırakmıyorlar yada herkes faturasını milletin evinden topluyor şu postacılarla bir iletişime geçin lütfen.

seyma dedi ki...

başıbüyük eser caddesinde oturuyorum bize faturalar gelmiyor.kaçtır komşular getiriyor.postacılarla bi görüşseniz.bu işe bi çare bulun rica ediyorum...