Perşembe, Mart 29, 2007

Acı Sos

Acılı lezzetler başlıklı tarifler dizime bir sos ile devam etmek istiyorum.Bu sosun kıvamı çok koyu, sürülebilecek kadar yoğun.Dayanıklı olması ve beklerken kurumaması için üzerine zeytinyağı ekledim.Bir seferde yapıp hemen bitirecekseniz yağ ilave etmenize gerek kalmayacaktır.
Malzemeler;

30 adet çok acı biber
15 adet küçük domates
15 adet sarmısak
tuz

-Tüm malzemeleri birlikte robotta çekin.
-Fırın kabına boşaltın.
-190 C lik fırında 45 dk kadar pişirin.
-Cam kavanoz ya da kaseye boşaltın üzerine çok az zeytinyağı ekleyip karıştırın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunuza tesadüfen ulaştım, tanımakdan da, oldukca memnun kaldım. Özellikle acılı tarifleriniz ve bazı tatlı çeşitlerinizi çok beğendim.
Güzel blog, uğrak yerlerimden olacak.
Selamlar..

Jüpiter dedi ki...

Babamın yetiştirdiği acı biber ve domateslerle yaptım bu sosu.Muhteşem lezzetli ve güzel oldu Elifcim , çok teşekkürler tarifin için...

Çok acı biberleri nasıl değerlendirsem diye nette gezinirken tarifini buldum ve Venüsün mars tarzı acı lezzetini değerlendirdim :-)...