Perşembe, Mart 01, 2007

Maltepe Belediyesi'nin Carrefour ile yaptığı ve vatandaşı hiçe sayan muhteşem İŞBİRLİĞİ! -2

Aşağıdaki yanıtlar Maltepe Belediye'si Beyaz Masa ve Hukuk servisinden bugün geldi.Benim yanıtımı da buraya ekliyorum.

Sayin Caliskan,
Sikayetimi ruhsat konusu nedeniyle sizin servisinize de iletmistim.
Asagidaki cevap belediyenizin beyaz masa servisinden gelmistir ve yanitim da asagidadir.
Dolayisiyla bana gonderdiginiz yazidaki 3 ve 4. maddeler bizzat belediye tarafindan gecersiz kilinmis ve konuyla belediyenizin baglantisini onaylamistir.
Yazinizdaki 1 ve 2.maddelere yanitim ise asagida verilmistir.

Bilgilerinize,
Elif

Sayin beyaz masa yetkilisi,
Belediye yonetimi en son 28 mart 2004 secimleri ile degismistir ve gorevde oldugu sure bu ay sonunda 3.yilini dolduracaktir.Bu nedenle hala cozumu gecici olarak nitelendirmenizi ve sorunu halletmek icin ILERKI DONEMLERI hedef gostermenizi kiniyorum.
Ayrica belediye yonetimi bu kadar keyfi ve kurallari hice sayan bir sekilde mi yapilmaktadir ki gayet rahat bir sekilde bir baskan koskoca bir binanin 21.yuzyilda otoparksiz insaa edilmesine izin verebilmistir.Ve yine sonra gelen yonetim umursamaz bir sekilde sorumlulugun kendisine ait olmadigini soyleyebilmekte ve hatanin uzerinde oturmaya devam etmektedir.Belediyeler bu kadar vatandasi umursamaz,keyfi ve kural tanimaz bir sekilde davranma hakkini nereden buluyor merak ediyorum.
Konuyla ilgili en fazla sayida vatandasi bilgilendirmeyi gorev biliyorum.

Elif

Beyaz masa'dan gelen yanıt;

BELEDİYE BİNAMIZ YAPILDIGI ZAMAN ANAP DONEMI BAHTIYAR UYANIK ZAMANINDA YAPILMISDIR. YAPILIRKEN OTOPARK SORUNUNU DIKKATE ALMAMISLARDIR. BİZ BELEDİYE YÖNETİME GELDİĞİMİZ ZAMAN GEÇİCİ BİR ÇÖZÜM OLARAK CARREFOUR İLE BİR ANTLAŞMA YAPTIK. İLERİKİ DONEMLERDE BU SORUNU COZMEYE CALISICAZ BİLGİNİZE

MALTEPE BELEDİYE BAŞKANLIĞI

BEYAZ MASA

Hukuk servisinden gelen yanıt;
Sayın Elif Hanım,
Bu maili neden bana attınız? Talep ve sıkayetlerınızı muhatabınıza ulastırmanız gerekır. Ama yıne de ben sıze cevap vereyım;

1- Beledıye bınası baskanımız Fıkrı Bey secilmeden 5–6 sene evvel yapılmıstır.

2- Dolayısıyla Fıkrı Bey’ın beledıye bınasının plan ve projesi ile ımar ıznı ve ruhsatı konularında bır etkısı/dahlı yoktur.

3- Aynı sekılde, calısanların otoparkı kullanıp kullanmaması ıle ılgılı konuda da bır etkısı/dahlı yoktur.

4- Mısafırlerın araclarını market otoparkına bırakacagı konusunda da bır dahlı yoktur. Kaldı kı, beledıyeye ıs takıbı veya mısafır olarak gelenlerın arabalarını nereye bırakacagı hususuna karısmamız mümkün degıldır.

Bılgılerınıze rıca olunur. Av. C. Calıskan / Hukuk Islerı Muduru

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Sevgili Elif,
Çok teşekkürler bağlantı için. Sıkça görüşmek dileğiyle.
Tijen
(Evet iyi bir fikir olabilir! Aslında karabuğday unundan makarna denedin mi hiç? İngilizcesi buckwheat diye hatırlıyorum, Rusların çok kullandığı, diğer bir adı da 'kasha' olan tahıl. Artık yerli bir firma üretiyor onu, ben Antalya'daki bir markette bile gördüm. Yar mıydı markası? Emin değilim ama istersen bakıp bildirmeye çalışırım.)

DREAMER Elif GÜNEŞ dedi ki...

Karabugday üreticisi hakkında bilgi almak isterim tabii.İstanbul'da da bulabilir miyiz acaba o markayı?