Salı, Nisan 17, 2007

Tüketiciye niteliksiz ve kalitesiz mal satanları kınıyorum

Geçtiğimiz Ekim ayında Coccolat Kızıltoprak'a gitmiştik.Hayvan şekilli kurabiye kalıpları, yuvarlak çeşitli boylardaki kalıpları ve minik kek kalıplarından görünce birkaç çeşidinden aldık .Hatta atları sevdiği için kızıma bir de at şekillisinden almıştım.
Sonra eve geldiğimde yıkayıp temizlemek istedim ertesi gün kullanacağımı düşünmüştüm.Ama ertesi gün bulaşık makinesini açtığımda istisnasız bütün kalıpların tüm kıvrımlarının kahverengi pas ile kaplandığını gördüm.Sonra kağıt havluyla daha sonra mutfak havlusuyla ve bilimum başka temzilik maddeleri ve minik fırçalarla temizlemeye çalıştım ama kar etmedi.Hepsi pas içindeydi.Paslanmaz çelikten yapılması gereken kalıpların hepsi de tenekeden ya da paslanabilir başka birşeyden yapılmıştı :( Ve kendimi gerçekten kandırılmış hissettim.
Bir kez bile hiçbirini kullanamadım ama haksızlığa uğradığım ,kandırıldığımı hissettiğim için de uzun zamandır içimde kaldı.Böylesine kalitesiz ve niteliksiz bir malzemeyi hangi nedenle para karşılığında satmaya tenezzül etmişler anlamak mümkün değil.Bedavaya bile verse insan vermeye utanır.Ayrıca son derece sağlıksız ve riskli.
Aslında buraya bu konuyu yazmayacaktım.Ama kendilerine konuyla ilgili şikayetimi içeren bir email göndermeme karşın bırakın özür dilemeyi yanıt bile vermediklerinden bloga da yazmaya karar verdim.
Buradan istemedğim şeyler etiketli yazılarıma ekliyor ve bu konuyu kapatıyorum.

Hiç yorum yok: