Cuma, Ocak 12, 2007

Gül çayı



Çayla romantik ve renkli bir randevu.





2 yorum:

Tijen dedi ki...

sevgili elif,
simdi görüyorum bu güzel çayi. (daha önce bakmisim gerçi, hatirladim fotografi. benim gözüm döküm tencerelerde kaldi. bir döküm tava istiyorum, sonra fiyatlarina bakacagim.
tijen

DREAMER Elif GÜNEŞ dedi ki...

Merhaba,

38 USD lık maul fiyatlı Döküm tava ve tencerelerden henüz ithal etmedim.Tek tek sipariş almıyorlar çünkü.En az 100 adetlik toplu sipariş vermem gerekiyor.Ancak talep toplanırsa getirecegim.

Ama ilgilenirseniz Staub ya da Fontignag getirebilirim size Fransa'dan.Fiyatları farklı onların , orjinal Fransız süper ve 1.sınıf.Fontignaclar yaklasik 80 Euro Staub lar ise -ki ünlü şef Paul Bocuse onun ürünlerini kullanıyor- yaklasik 280 Euro.

selamlar ve sevgiler,

Elif